7/12 2011

Nu för tiden märker jag inte att det snöar förrän jag ser den animerade bakrunden på Gmail som ändrar sig efter vädret, eller när jag stoppat i linserna och kollar ut genom fönstret. Hade det varit den 5e idag så hade jag läst om snövädret mer än 30 ggr på facebook som om jag vore knäpp och inte fattat det efter första personen som skrev det.

Har redan märkt av skillnaden utan facebook, jag slipper nu se vad alla andra gör och kan fokusera på mitt eget. Och mycket mer tid får man faktiskt, för det är på face man brukar kunna fastna när man ändå sitter med datan om dagarna. Först muttrade man över att folk inte uppdaterar någonting, och efter ett tag blev man sur för att alla uppdaterar stup i sekunden!.. rena beroendet

Jag var precis med i en tävling där det var lite udda frågor, bland annat en fråga om vad jag skulle göra med pengarna om jag vann 1 miljon. Och det skulle nog vara på ett hus. perfekt...

Nej nu ska jag göra en superfrukost och sedan plugga!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0