Ett steg fram två steg bak

Men vad gör det att livet kanske skiter sig lite här och var? Det är ju jul! Eller?

Nej någon julstämning har jag då inte fått. Men kanske lyckas få det i morgon när det blir till att julhandla med min kära mor. Ska se till att få med mig något fint som jag kan bära på Thoréns julavslutning, eftersom man då ska stå på scen och lyckas få till en vacker stämma. Det är ju tur att man har en grym musiker bredvid sig som kan rädda ens tabbar! 

Har bowlat med mamma och pappa i kväll. Altså snacka om att jag blev imponerad av mammas bowling-skills!
Hon trippade fram med skuttande myrsteg fram till banan (Alltid övertramp). Sen gör hon någon typ av Flintstone manöver med klotet varje gång. Men den bruden fick strike på strike på strike! Ja hon vann över både pappa och mig!

Nu blir det film i väntan på sömn!

God natt. Hoppas ni slipper mardrömmar nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0