26/12

Som jag njuter efter årets julafton!
Det som jag har märkt utav de nya sakerna är bl.a. mitt skitstora täcke som är mycket större än sängen, och sängen är 190 tror jag. Nya sängkläder, mysiga filtar, kuddar, morgonrocken...
Natten som var så trodde jag att det skulle flyga in trädgårdsmöbler genom fönstret för det blåste som fan, tror ingen missade det. Täcket gjorde susen när man bollade sig in där.

Nu blir det mys och vila inför halkbanan i morgon.. Är dock så jäkla drygt att jag inte ens varit i Östhammar, vet inte hur man tar sig dit. Så min önskan till tomten om han är kvar någonstans här i krokarna är att ge mig en gps eller nåt.





bror och jag för ett tag sedan

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0