29/11 Har bara en sak i huvudet just nu

Trodde aldrig att jag skulle göra ett pluggschema, men är man en tidsoptimist som jag så måste man till slut..
Jag bytte mellan en skola i Uppsala till den här i Gävle och då missade jag 1 hel och 1 halv kurs, så dem måste jag läsa hemma utöver det jag har i skolan. Sedan så tappade jag matten totalt i 2an då vi bytte lärare flera ggr och jag fick mycket att göra med annat. Så jag ska läsa matte B hemma också... Hjälp mig?

Att ibland åka hem till farmor & farfar kan hjälpa, att känna en annan atmosfär mitt i all stress kan vara en dundermedicin.

Här är farfar, som han alltid ser ut; sjungandes och glad.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0