En liten girl's night!

Thank god! jag slipper vara ensam ikväll.
Snälla Josefina kommer om ett par minuter och spenderar resten av kvällen med mig. Men först ska jag stoppa i mig lite körvsoppa/gryta, min favoriträtt för 3e dagen i rad.

Måste bara säga att... skönt att vara ledig men oskönt att vara fast i Söderfors pga ett visst företag som har väääldigt seg leverans... Kommer säkert inte ens få sakerna i tid till maskeraden på lördag.

Jag hoppas att jag kommer iväg på Ingrosso i morgon:) Saknar dig stina men du kommer visst inte med på tosdag? kanske tigger sovplats iaf...;)

'

Idag när jag hade tid över så försökte jag mig på studion. Men av någon sjukt irriterande anledning så gick det inte att spela upp de gamla låtarna eller spela in nytt.. Jag känner att jag behöver professionel hjälp med detta! så att det bli mycket roligare att hålla på med det :)


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0