Föregående helgen

Fredags... Just det var hemma hos pappa & Malin. Blev uppe ända till kl 05.00 av någon anledning. Vi tog några glas vin och när pappa gick och la sig så tog vi nån öl var jag och Malin, men när även hon lade sig så tog faktiskt jag en promenad. Jag åt mat efter kl 3 på natten... kunde bara inte varva ner och sova då.

Bling bling bling
Vaknade väldigt sent på lördagen och var inte alls sugen på att festa. Kan bero på vinet/ölen dagen innan... Såg rätt så bra ut i utklädnaden men ju längre tiden gick så blev den bara rubbad ;) Herr Erixon drog av mig peruken o alla försökte såklart ta av mig ögonmasken så att de kunde se vem jag var. Peruken skulle varit rödbrun också men den var nästan svart...

.
Nu sitter jag i skolan och ska dra igång, var sjukligt trött i morse trots att jag somnade kl 18 igår..... Något står inte rätt till

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0