Hej Ciao Hola Hello Aloha

I går blev det utgång. Tänkte ta det relativt lugnt igår men motta försvan mot natten.

Kvällen började med förkrök hos Hampus med David, Ludde, Max och tre st Filip:ar. Det vart en ganska alternativ förfest med ett ölspel samtidigt som vi tittade på School of Rock. Vid 12.00 tog vi oss till BJ för att börja det riktiga festandet. Jag träffade många saknade vänner under kvällen, bl.a. Emilia Wassén som jag inte sätt på månader!

Vid stängning tänkte jag ta mig hem till sängen, men icke! Jag hamna på efterfest hos Mats med hans kompisar. På något vis gick tiden väldigt fort för klockan han bli åtta och värden skulle till arbetet. Jag (Som vortfarande är väldigt onykter) Vinglar hemmåt och somnar bums!

Vaknade vid två idag. Joel som var mer bakis än mig kom förbi på lite TV-häng en stund.

En oförskämt kattig bild från förferren




Jag är pigg.. Men vill sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0