Livskvalitét

Ååååå är så taggad på livet, vart tar det mig härnest liksom?
En dag vaknar man och är fylld av lust och drömmar. Man vet vad man vill. men en annan är jobbigare då lusten kommer att försvinna lite. Nu är jag äntligen tillbaka känns det som, och det som händer händer.
Det kallas att leva livet!

Just nu sitter jag hemma och pluggar, dricker kaffe och äter pepparkakor :)




Var på det finaste bröllopet någonsin i lördags. Allt var såklart riktat mot Tesan och Andreas. Barnen sjöng varsin låt och sedan sjöng även självaste bruden en sång till sin man. Det var många fina tal, god mat och härligt sällskap till bords- Johanna Sellman och Mattias Hugosson. När vi kom dit var det varm äppelmust som serverades, det smakade som glögg fast med lite äppelsmak, sedan servade dem oss med champagne, under hela kvällen så var det några som gick omkring och fyllde på med vin, så glaset var aldrig tomt! Men jag tror att dem flesta klarade sig ganska bra ;-)
Det var en väldigt speciell kväll och jag kan inte sluta tänka på den! Saknar er

Här står snyggaste bruden och snicksnackar med svärmor.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0