We run the world. Girls!

Hej hopp gummisnopp!

Skulle träffat Miccis på förmiddagen men jag vaknade kl 14.00 i dag. Endå så la jag mig inte så sent i går. Trött tjej!

Dagen har jag spenderat mestadels framför pianot. Jag kan inte sluta spela när jag börjar. Jag älskar att spela!

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra i kväll men just nu lutar det på utgång. Har inte alls varit sugen på det dom senaste dagarna men jag är lättövertalad...

Bild från igår när Filip och david försöker klura ut hur många bollar det är i biljard.


Filip konstaterade att han inte är en bastumänniska så vi skippade det. I stället bjöd jag boysen på Cola, chips och godis framför TVen efter vi spelat biljard.

/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0