Chaotic brain

Nu blev det kaos i min kropp igen, hjärnan vill inte och jag har ingen energi kvar eftersom jag har lyckats få den att försvinna på grymt onödiga saker idag. Vill komma hem, slänga mig i sängen och kunna plugga igen. Se fram emot roliga saker, men det är för mycket som kommer att hända nu framöver: Lokalfester, krogen, hemmafester, maskerader, bröllop........ Det kommer sluta med ingenting eftersom jag får korvstopp i hjärnan och plånboken :-)

Sitter i skolan nu utan datorladdaren eftersom jag glömde den hemma, så när datorn dör blir det hemfärd!.

Tycker Stina borde satsa på en storstädning? Eller;)


Åh just det! Vi såg Colombiana igår, den var helt awesome :)
/Emma

Kommentarer
Postat av: Jossa

sv: jag ska dit ja med becca p. Bara att höra av dig om du ska dit :)

2011-10-19 @ 16:57:51
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0