Drottninggatan 08

Vaknade med spring i benen i morse. Tog på mig löparskorna direkt efter frukost och sprang intervaller med Nikki på en mils sträcka. Måste säga att jag överträffade mig själv denna morgon!
Jag packade mina saker och satte mig på tåget mot Uppsala. Mellanlandade där för att lämna över Nikki till min kära far som ställer upp som hundvakt till i morgon.
Är i stundens skrivande i Stockholm hos min syster nu. hon står och lagar lassange åt alla medans Juha och hans polare sitter och nördar NHL och FIFA. Vem sa att Killar växer upp efter 25? Nej men det är faktiskt kul med TV-spel, även om jag är kass.
Nikki i mitt knä påväg till Uppsala. Hon fyllde hela vagnen med gaser. Inte så mys!
image description
Jag efter min löptur i morse
image description

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0