God lördag!

Länge sen jag skrev. Tänkte uppdatera så ni vet att jag lever ;)

I går var jag på Slick. Gick dit med Fanny Jansson! Vi hade riktigt kul igår, även fast det var bra folktomt på krogen. Vi var ju världens bästa duo ändå liksom!

Slutade med att jag fanny gick hem till en kompis och jag följde med M och C till efterkrök på Brynäs.
Dock var jag så pass hungrig när vi kom dit, så jag spenderade säkert timmar i köket för att laga till en god måltid åt mig och fyllestyrerna i vardagsrummet. Dem har såklart deckat när maten äntligen blev klar!

Idag har jag haft en lugn dag. Mådde inte så bra från gårdagen.
Kvällen har jag spenderat på Interpool tillsammans med Mattias, Jimmy, Jonas och hans tjej. Gick ju inte alls så bra för mig på biljarden (Som vanligt). Men Killarna lärde mig en hel del!

Ska slå på en rulle nu. Natti Natti!

I brist på bilder så får ni se min goda lunch från i dag..



Intressesmurfarna hoppar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0