Hagtornsgatan 026

Nu är jag hemma i Gävle igen. Emma sitter i soffan och sätter äpplet hon tuggar på i halsen för hon kollar på Partaj.

Jag har haft två otroligt mysiga dagar i stockholm. Vill egentligen stanna där för evigt! Pulsen, atmosfären och den fina miljön gör mig glad.

Vaknade kl 11 på soffan hemma hos Sara och Juha. Vi gick till Birkastan och tog en sen brunch tillsammans. Sen gick vi och satte oss på Chokladbollscafféet (Ett Café som gjort chokladbollen jämnställd) och tog en varsin latte. Sen tog ja T-banan direkt till Station och satte mig på ett tåg till Uppsala. Kunde bara stanna i Uppsala i en timme innan jag skulle vidare till gävle. Spenderade därför den timmen med världens bästa David Ulander!

Nu ska jag träffa Anna i hundhagen. Ciao!

Jag och Syrran myser framför soffan



 Den goda brunchen i dag



Vi tog en varsin rostad macka med chevré, parma, honung och pinjenötter. Godaste mackan på mycket länge!



Så avslutar jag med en blid från tåget på mig



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0