Hej hej på er!

Jag tror att Stina har börjat lägga ner nu igen? Minst en om dagen har vi sagt! ;)

Jag kan dampa ihjäl mig på min svarta vinterjacka! Tvättade den förra vintern och efter det så blev den skapligt förstörd, man blir tjock och ful i den. känner mig lika förbannad som när pappa eller nån lämnade mig i bilbarnstolen när jag var liten för att jag sov, men sedan när jag vakna så fick jag inte upp bältet så jag kunde komma ut! helt tokig blir jag.


Jag är en sån som gör pinsamma misstag hela tiden. Som när jag ska ta upp datorladdaren ur väskan så följer det nästan alltid med de mest pinsammaste sakerna upp som t.ex. trosor och annat gött ;-) vad gör man åt det? äsh jag är van säger jag.
Som när Adam skulle flytta på min väska ur en soffa, så hällar han allt upp och ner och håller på och dör för att det ligger tamponger och allt möjligt där. kul!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0