Inför maskeraden i helgen..

Har suttit i 3-4 timmar och letat efter en utstyrsel till årets maskerad på lördag.
Det är skitsvårt, jag visste hur jag ville ha det men det uppstod en del problem på vägen. Blir tokig om nåt skulle vara helt annorlunda än vad som visas på bilderna nu... men kul ska vi ha ändå :-)
Det var tur att jag kom på i sista stund när jag skulle beställa färgade linser att jag behöver med styrkor! då blev det mycket dyrare så struntade i dem.

Nu blir det bums i säng o sedan komma fram till när jag ska orka åka in och köpa jacka, osv.

Fick föresten hem en bikini som jag beställde förra veckan, men nederdelen var för liten så den fick åka tillbaka... Det var ju typiskt.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0