Jag önskar mig trisslotter i julklapp!

Vann man några miljoner så skulle jag inte banga på att köpa något riktigt fort.
Jag har bara suttit och drömt hela kvällen, jag måste göra det jag tycker om! men det är lite svårt när man behöver hjälp och det inte finns någon hjälp att få.. eller tid!

Jag vill köra! motorcykel, cross, rally, is. Om jag bara kunde få en liten knuff med lastning och allt så skulle jag göra det så fort jag fick lite tid över. men det är inte lätt att vara liten o nätt när det gäller tunga saker ;)
Jag må säga att jag fick en ganska stor förkärlek till jetskis också när jag fick testa Marcus. Gash varför ska det va så svårt att få ihop det?



Jag sökte på skinnställ, mc ställ eller något på Google så  kom den här upp. Fattade inte först att det var en kroppsmålning. Snyggt men jag tror inte att det skyddar så mycket när det smäller ;-)

Några år gamla bilder på mig..

Varför va de så längesen? jo, pga sjukdom och tidsbirst. så jääävla irriterande

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0