Partyhatten på hyllan

Partyeliten tog sig till Hedesunda i går på fest. Jag, Emma, Jennie och tre till förade hos Emma innan vi fortsatte hos Ronny. Summan av kvällen var lyckad. Fick mig många skratt och skador! Dock önskar jag att man hade somnat graciösare!

i morse vaknade jag sliten och smått berusad i Jimmys soffa. Sätter mig upp och ser Emma inlindad i en filt på mattan. Vi lyckas vakna till liv och får skjuss hem till Emma. Vi åt mat och kollade på idol tills jag blev nykter nog att ta bussen hem till Gävle.

Har i stort sätt sovit hela dagen och ska snart ta mig till tempo för att köpa lite lördagsmys. Lägger partyhatten på hyllan i kväll. Ska mysa ner mig under täcket i soffan med Nikki och lite godis.

Me and my partner in crime i går



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0