Vecka 41:ts söndag

Var vaken till 2 inatt så det var bara tur att jag vaknade vid 10-tiden av solen. men mitt på sommaren när det blir ljust vid 7 då blir jag bara grinig för att det är omöjligt att sova vidare.

Jag ligger och funderar på om man kanske ska gå till Wasséns igen och köpa fler ögonskuggor, det var 3 för 10:-.... Är man dumsnål eller skjuter man bara fram affären? Tror inte att jag är särskilt snål faktiskt..

Igår kom jag och tänka på att jag tycker söndagar är otroligt härliga, kanske för att det är en dag då man vilar extra mycket, eller myser extra mycket. Det är en dag då man kan ta tag i saker som man inte hunnit med eller orkat de andra dagarna i veckan. Sen så är det skönt att ladda inför en helt ny lång vecka.

bild1: Det är inte bara nackdelar med att vakna av solen. Man vaknar
o vet att det är soligt & fint ute! ;-)
Bild2: mamma gav upp att köpa nya sockor till sig själv när brorsan
växte ur sina... hahahah

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0