Stina Åhlander & Emma Brink

Stina Åhlander och Emma Brink kommer från och med nu blotta sina liv på denna gemensamma blogg.
Music, träning och andra intressen som fyller vår vardag kommer ni få ta del av här. Enjoy people! ;)
Jag (stina) försov mig till skolan. Fick reda på av Emma som redan var i skolan att vi inte hade några mer lektioner under dagen än den jag redan sovit över. Jag beslöt mig för att komma till skolan i alla fall så att vi kunde ta tillfälle i akt att utnyttja skolans gym. Vi körde styrketräning och kondition i över en timme. Men i mellanåt blir det ganska flummigt och ofokuserat för oss två.
Emma kör balans. Grymt!
Jag vill inte vara sämre, så försöker imponera med lite akrobatik!
Vi var helt slut efter träningen så vi gick och återhämtade lite krafter över en Kaffe på Waynes.
Nu är vi på biblioteket och jag ska rusa till Frissan snart och få en välbehövlig klippning och Emma ska till tåget.
/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0