Som jag trivs!


Det känns helt fantastiskt.
Kom till norrlandsskogarna i onsdags och har hunnit med så mycket roligt. Stugmys, bastu, öl, umgåtts med roliga norrlännigar, en kort visit till Funäsdalen och idag tog jag ett 45 min pass i svegs nya badhus och kort därefter gick jag och köpte en Piggelin som jag åt i solen. Det har varit otroligt fint väder sen jag kom upp hit och himlen är aldeles blå än.

Medans jag känner hur kroppen stelnar till efter simturen så ska jag äta kött och potatissallad.
Jag trivs så bra just nu. det här är en chans för mig att möta nya människor och upptäcka nya roligheter så det tänker jag göra.
Ha en fin vecka allihop!


 

Mittåfallet, som familjen brukade åka och fiska vid förr
 
När isen har smält är fisket här så jäkla roligt


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0