Tankspridd brud


Hade nyss besök och kollade på The Voice, nu blir det nighty nighty. Tidig kväll! Inget party heller och inge Täby i morgon tror jag pga vädret.
Det kanske får bli lite ut och åka i skogen med pappa istället! men då behövs ett par nya isdäck till crollen, o de tror jag knappast att jag införskaffar mig i morn

Har märkt att sedan jag började kämpa på med skolan, utbilda mig på Nordea, och plugga på körkortet på en och samma gång så har jag börjat säga fel ord och gjort saker i fel ordning. Förut tänkte jag jämt på vad jag sa och sa oftast rätt men nu är det lite jobbigt haha.

Upptäckte nyss att det är skitgott med polkagris grejer som man hänger upp i gran!



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0