13/1 inte en otursdag


Det känns som att Emma har koll på läget nu ;)
Hjälpen som jag fick av Jensan igår gav resultat, så matematiken går hur bra som helst nu och mattelarren gick igenom alla avsnitt i matte B och det var inge svårt alls. Nu blir det så att jag kollar i facit flera ggr för att jag inte kan tro att jag har gjort rätt. Men det är så det ligger till, hjärnan börjar öppna upp sig såhär 5 månader innan studenten...

Jag ser fram emot en relativt lugn helg, men man ska inte säga så för då blir det tvärtom. Jag tar det som det kommer helt enkelt!

Nu blir det körning hem till familjen! Snart dags för körkort, sååååååå lättad för det


/Emma

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vilken tur att du förstår min glädje :D

2012-01-13 @ 19:39:28
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, vi måste ju vara där tillsammans någon gång!!!

2012-01-13 @ 22:39:15
URL: http://sofienymaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0