15/1 Lycka

Min mor ska firas idag. Ja hon fyller egentligen på tisdag men det passar helt enkelt inte då :)
I veckan ska jag börja en utbildning som kommer att vara i 3-4 veckor, göra risk 2:an, frissera mig och gratulera mor på hennes riktiga födelsedag. Det låter som en väldans bra vecka i mina öron!
Ska försöka ta mig till Stina och hennes nya vovve Ture som jag inte har träffat ännu. mys!


Jag har en del framtidsplaner! eller ja, det vet ni att jag alltid har haft men nu känns det som att framtiden kommer mycket fortare!
Den ena är i alla fall att jag ska börja träna som tusingen när skolan har slutat.. Det saknar jag såååå mycket och det behövs egentligen nu, men träning får inte plats i mitt schema som det ser ut nu. Känns som att mina intressen ligger på is och så ska det ju inte vara.. Men det betyder ju bara att jag kommer bli lyckligare när jag kan återuppta den :)
Det andra är musiken och sången. Det är jag lite mer ivrig för eftersom jag kan hålla på med det hemma, men det går inte som det ska just nu.

Motorcross har alltid varit en stor det av mitt liv. Men en egen fick jag inte färrän för 4-5 år sedan bara.

Eller varför inte bara gymma? :) Hur skönt är det inte när man tar ut sig tills man känner att hela kroppen dunkar, och man gång efter gång känner att man blir starkare?
Det kommer....
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0