18/1 Drop the bomb


Jajjemen! Nu har jag börjat att utbilda mig till banktjänsteman på Nordea för att bli deras vikarie. Det är väldigt mycket att lära men jag tror att det kommer gå alldeles utmärkt.

Nu har jag suttit och pluggat som en tok för att försöka ligga steget före i skolan istället för steget efter. Det blev lite knas nu när jag skulle följa ett youtube-klipp för att göra en hemsida, då läraren hade länkat fel klipp och jag inte förstod något.... vilket inte längre var svårt när jag efter en timme äntligen fick rätt klipp.... Så dryyygt

I morgon slutar jag redan efter första lektionen vid 11, men tänker sitta kvar hela dagen för att plugga! Så nu vet ni vad som sker i mitt överplanerade liv



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0