2012

Är det bara jag som tycker att det är skönt när nyår är över?

All hets om vad man ska ha på sig, vad man ska göra och vart.

Jag köpte ingen ny klänning och bestämde mig i sissta minuten för att följa med Anna och hennes pappa till Korpen. (En idrottsanläggning.)Det är jag glad för!

Vi kom dit vid fem på kvällen, då vi först spelade rundpingis och badminton. Samt drack öl! (Bra kombo.)

Innan maten duschade vi och gjorde oss fina i omklädningsrummen. För att sedan eskorteras till en annan sal där dom hade dukat upp maten på långbord. Detta var altså en tillställning för 40-50 plussare och vi var ca 25 pers. Vi hade altså inga förväntningar på kvällen!

Men efter lite alkohol klev jag upp på scenen och aggerade DJ. Jäklar vilken fart det blev på gammlingarna då!
Anna och jag drog upp alla på dansgolvet och dirrigerade dansstegen från scenen. Vi dansade i ett par timmar och sedan blev klockan tolv. Alla sprang ut och kollade på fyrverkerier och kramade om varandra. Efter lite mer dansande tog jag och Anna en taxi hem.

Många kan nog finna mitt nyår extremt tråkigt. Men jag hade verkligen jätte kul! Och alla uppskattade att vi unga var med. Jag slapp bakfylla och ångest på köpet!

Det känns i hela kroppen att det är ett nytt år. 2011 var väldigt omtumlande och dramatiskt. Men min mage säger mig att det nya året är ett år då jag kommer må bra!

För att avrunda så hoppas jag att ni alla hade ett bra nyår och slapp allt för mycket bakslag dagen efter. Och jag önskar er alla ett gott jävla nytt år!

Jag kan bar bjuda på två bilder från kvällen. För mer än så tog vi inte.
Ganska hemska i mitt tycke..




/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0