24/1 - 11 månader till julafton ;)

Jag borde ha korvstopp i huvudet, men det har jag bannemej inte!!! Jag hade det förra året och då hade jag bara skolan, men nu har jag körkort, skola och en utbildning att gå på några dagar i veckan. Jag känner mig mycket lättare nu än förut och det är jag tacksam för. Det är konstigt hur man kan vakna upp ibland och känna sig som en annan människa.

Ikväll ska jag ligga i sängen kl 20.30, och släcka efter max 1 timme! Älskar att sova så måste ju ge mig själv lite tid för det tänkte ja ;)

Skulle vara kul att gått klart skolan så att man fick veta hur mycket fritid man har över till att göra roliga saker! Crossen tappade jag totalt förra året, men det fanns ingen annan utväg då så det är inte mycket att grubbla över... Det blir förmodligen lite annat det här året.



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0