30/1 Sömnig dag


Dom jobbigaste dagarna är när jag inte har kunnat somna kvällen innan. Jag brukar släcka så att jag har 8-9 timmar på mig att sova, men så ligger jag där och vrider på mig i flera timmar innan man ens får lite sömn. det gör ju så att jag blir sjujäkla trött i skolan, och det är ju helt världelöst... Hela dagen strosar jag liksom runt och vill krypa ner i ett hörn eller något och somna. När jag kommer hem efter en sömnig busstur så vill jag också bara sova, men det är som jag ska ta tag i annat :p O ni kanske vet själv hur drygt det är när man sitter och sover på bussen och är orolig att man ska missa sin hållplats. Idag hann jag inte ens vakna alla gånger innan jag somnade om igen, inom en strecka på 100 m hade jag säkert vaknat och somna om igen 4 ggr...

Här har jag ritat av Thea på estetisk verksamhet, men jag skyndade mig att göra klar den så i steg 2 där jag skulle använda rödkol och kolpenna så förstörde jag dragen. så det är inte Thea längre ;) Har även gjort en nogrannare hos farmor, much better!

Några bilder sedan jag var hos Stina sist.

Nydushad och i min nya bebislila huvtröja ska jag nu ta mig en kopp kaffe innan jag ska plugga hela kvällen.
Hoppas ni har en trevlig kväll people



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0