9/1 Godagens!

Första dagen i skolan nu efter den "långa" ledigheten har jag sett fram emot, att komma tillbaka in i verkligheten igen och jobba på. Men idag har jag varit pytontrött hela dagen och inte ens orkat prata. Det är inte så jäkla smart att försöka göra så mycket tok som möjligt under 2 veckors ledighet, för att sedan tro att man orkar komma tillbaka i de vanliga rutinerna igen. Önskar att jag hade laddat batterierna lite mer nu när jag hade tid för det.

Cissis 20 års fest var i lördags. Smörgåstårta och lite dans där på slutet var bara kul, och jag träffade människor som jag inte mött på evigheter.

En tråkig nyhet är att studion har valt att gå ifrån mig. Skivan till programmet har blivit repad, så alla installationer som behövdes göra då jag ominstallerade datorn, fungerade inte... Så nu är jag lite i jakt efter nytt. Men prioriterar i alla fall skolan och körkortet framför det tråkigt nog.


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0