Fredag den 13e

Fick en underbar start på dagen. Vaknar av att ''Mister X'' väcker mig med en kopp riktigt rivit kaffe. Så går jag in till köket då har han diskat allt och jag gör ordning en stor frukost med rostmackor,  yoghurt och banan.

Nu sitter jag på tåget till Uppsala. För idag är det dags att hämta hem Ture!!
Kommer bli en lång bilresa. Förrst till Sthlm och hämta upp pappa på jobbet och sedan åker vi till Nynäshamn där jag ska ta emit lilla livet kl 19.00. Efter det åker jag antingen bil hela vägen till Gävle, eller blir avsläppt på Station för att sedan ta tåget hem till Gävle. Villket som spelar ingen roll, det viktigaste är att jag får ha Ture i min famn.

Sen är det ju Fredag den trettonde. Varav därför jag gav hunden namnet Ture. Tur-e Fattar ni? Jag och min sysster ska alltid göra tvärtom alla andra så denna dag är för oss en turdag istället för otursdag.




/Stina


Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

sv; tack så mycket! :) vad heter "Emma's" blogg då? :)

2012-01-13 @ 13:23:55
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0