I'm going thru chances

''Mister X'' och jag har precis klämt i oss tomatsoppa med creme fraish och vitlöksbröd. Mumms! 

Nu borrar han för fullt i sovrummet för det ska sättas upp en 32 tummare på väggen framför sängen. Karlar duger ju till nåt iaf! ;)

Själv sitter jag i köket och har precis öppnat laptoppen för första gången i dag. Så passar på att uppdatera er om mitt lilla liv. 

 Hade inga lektioner idag så jag sov alldeles för länge. Till tre! :S

Jag har gjort om lite i lägenheten. Eller snarare köppt till saker.

Vardagsrummet: Har fixat mer än det ni får se men lite måste man ju lämna åt fantasin.




Köket: Nya gardiner, tavlor och stolskuddar.






Sovrummet: Snart kommer TV:en upp




Tyvärr så tog jag ganska kassa bilder. Man ser tex inte texterna på tavlorna.

Nu ska det bli kaffe och lite gitarrspelande. Kingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0