LYX!


Klockan var 22 igår anlände jag till en fest i Hedesunda. hade tänkt bada tunna så jag drog på mig bikinin och stoppade ner ett finger i vattnet och kände på värmen. när jag då samtidigt kände några grässtrån så ändrade jag mig... där hade det suttit en massa lökiga, fulla karlar och grisat ner tunnan. det syndes i morse då vattnet var svart ;)

Var in till Valbo en sväng idag på förmiddagen, var bara in i 2 affärer och fick med mig 3 påsar för en jäkligt rimlig summa pengar. rea vet ni ;) Köpte även ett par fina klackskor. Det var ganska länge sedan jag lade ut pengar på kläder så detkändes mer än ok.

Nu ligger jag i sängen i en ny, skitskön pyjamas, och blev precis servad med nybakt bröd :) det är min bror som har bakat, och det var suverät gott!!!

en fin bild

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0