Sober up

I går anlände Emma Brink på hagtornsgatan. Hon hade med sig öl och partysug. Vi tog tillfället i akt och gjorde oss redo för en utgång.

Vi hamnade först på Interpool och stötte på några killkompisar till oss där som slog sig ner vid vårat bord. Det blev några öl där och sedan gick vi alla till Heartan. Det var lång kö men vi hann i alla fall dansa av oss i 45 min.

Vi grabbade en taxi på hemvägen. Emma och co hoppade av först på en efterfest, men jag åkte vidare till ''Mister x''.  Deckade direkt i hans säng.

kort summering av kvällen: Bra vänner, dåligt drag, små mängder alkohol och en sliten Stina.

I dag har jag bara legat i soffan och åmat mig medans Emma har nördat sig framför datorn och Ture måsste ha kännt medlidande för mig så han har bara sovit. Skönt!

Har en plågsam mensmärta i buken så nu ska ja krypa ner i ett varmt bad.

kl 22:00 i kväll tar jag med mig Ture och åker till Uppsala.



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0